Stan

hej =) Tar inte bloggandet så seriöst eftersom jag inte vet vad jag ska skriva och sånt .
Ullis kom hem till mig vid 1, elr hon var hemma hos mig i typ 2 min hah. Sen så träffade vi Lisa och vi drog in till stan, först skulle vi göra en grej (hemligt) sen så blev det inte så men vi gick mest runt, hade ändå knappt några pengar.  Sen nu skulle jag egentligen lämna present till Fanny men jag pallar inte så får försöka imorgon, men då har jag typ asmycket grejer att göra. Men det går väll ;) 

    
 
okej man ser typ ingenting? Men det är Sara l som  har dom bra bilderna. Från konserten 28/3 när min låssaspappa spela och typ EMD, sara dawn finer och fleeer. Det var jävligt trångt -.-

/S  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0